  • Data: 2015-12-23 16:43:03
    Temat: Re: Farby: Dulux kolory świata czy Tikkurila
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 grudnia 2015 14:25:35 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Ja to jakoś z pędzlem sobie słabo radzę :/
    > Zawsze mam wrażenie, że jakieś smugi mi się robią i nie kryje to równo :(

    Z tym ze jak pisalem - ja potem jade to walkiem. Generalnie kilka ostatnich
    pomieszczen to malowalem z zonka razem. Ja obklejam + maluje pedzelkiem "boki",
    zona jedzie z koksem walkiem po calosci. W ten sposob przy narozach i od strony
    tasmy farba jest pomalowany kawalek moze 1cm. Do reszty dojezdza walek.
    W zyciu nie zauwazysz na wysokosci 2,6m na centymetrowym pasku zadnej
    roznicy w odcieniu :) Choc dobra farba to jednak podstawa - jak slabo kryje
    to moze i cos zauwazysz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.