    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Sun, 13 Jan 2013 16:08:23 +0100

    Dnia 13-01-2013 o 13:09:06 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > To ja ze swojej strony polecam z laptopow delle - z gwarancja next
    > business day. Nawet tansze modele je maja (zonce kupilem della za ~1,7k
    > pln z taka gwarancja). Cos sie zepsuje - dzwonisz na infolinie, podajesz
    > kod spod laptopa (nie trzeba gwarancji, faktur, potwierdzen etc),
    > opisujesz co sie dzieje ze sprzetem i na drugi dzien przyjezdza do domu
    > / firmy serwis i wymienia wszystko na miejscu. Testowalismy nie raz (nie
    > przez to ze sprzet awaryjny ale mam ich po prostu wiecej w firmie :) i
    > za kazdym razem serwis byl na drugi dzien i wymienial co trzeba. Jeden
> [...]

    Na jakieś 120 laptopów, które mamy w firmie naprawiane na gwarancji były 4
    delle (na kilkanaście szt.) i 2 sony. Cała reszta (toshiba,lenovo,hp) nic,
    null, zero problemów. W dellu potrafią tylko płyty i matryce wymieniać. 2
    laptopy maja problem z przyciemniającą się matrycą - serwis wymieniał 2
    razy płytę, raz matrycę - usterka nadal sporadycznie występuję. Teraz 3
    raz przyjeżdża serwis do wymiany płyty. Co mi po super gwarancji jak
    sprzęt i montaż dziadowski.

    TG