eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFiskars zastanów się zanim kupisz › Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
  • X-Received: by 10.224.110.68 with SMTP id m4mr14255327qap.2.1358099447734; Sun, 13
    Jan 2013 09:50:47 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p13no1466732qai.0!n
    ews-out.google.com!k2ni225qap.0!nntp.google.com!p13no1480819qai.0!postnews.goog
    le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 13 Jan 2013 09:50:47 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.184.86.161;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 79.184.86.161
    References: <50ef0691$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef2621$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50ef29cf$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 13 Jan 2013 17:50:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 30
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:463459
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 13 stycznia 2013 16:08:23 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
    >
    > Na jakieś 120 laptopów, które mamy w firmie naprawiane na gwarancji były 4
    >
    > delle (na kilkanaście szt.) i 2 sony. Cała reszta (toshiba,lenovo,hp) nic,
    >
    > null, zero problemów.

    To i ja coś dodam:
    laptop Lenovo zakupiony jakieś 3 lata temu. Po 5 miesiącach od zakupu córka zalała
    go- dosłownie kilkanaście kropel wody. Oddałem go do serwisu w ramach
    gwarancji(miałem nadzieję że zalanie nie wyjdzie na jaw;))
    Jednak serwis zorientował się co i jak i wycenił ew płatną naprawę. Wg nich do
    wymiany płyta główna, klawiatura i jakiś kontroler ładowania chyba. Koszt wg serwisu
    1600zł. Nowy laptop to 2200zł wiec zrezygnowałem z naprawy. W zaprzyjaźnionym
    lokalnym serwisie tego samego laptopa naprawili mi za ok 250zł. Żadnej płyty głównej
    ani klawiatury nie wymieniali. Mało tego- dowiedziałem się że niepotrzebnie
    pospieszyłem się z oddaniem lapka do serwisu autoryzowanego. Ten nieautoryzowany
    serwis za 60-80zł usuwa z laptopów ślady zalania i dopiero wtedy wysyła się lapka na
    naprawę gwarancyjną. Jeśli zostanie zrobiony w ramach gwarancji to ok, jeśli
    autoryzowany mimo wszystko zorientuje się że było zalanie to oni oddają te 80zł;)
    Laptop po naprawie służył do ubiegłego tygodnia. Właśnie sprzedałem go na Allegro i
    dostałem prawie 700zł pomimo tego że sprzęt przeszło 3 letni i bateria już trzymała
    zaledwie kilkanaście minut.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1