  • Data: 2011-03-06 15:26:56
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:
    > chyba przez każdą ceramiczną dachówkę zakładkową jesteś w stanie
    > zobaczyć niebo.

    No tak też się spodziewam..., ale nie jestem w stanie wejść pod te łaty
    i kontrłaty, żeby to sobie dokładnie zobaczyć :-).

    Czytałem za to gdzieś, że dachówka ceramiczna z definicji nie jest w
    pełni szczelnym pokryciem i stąd potrzeba stosowania pod nią dodatkowych
    zabezpieczeń - stąd moja decyzja o założeniu deskowania i papy.

    Adam... Nic przestarzałego w tym nie widzę :-).

    pozdr
    Robert G.