  • Data: 2011-03-06 19:03:40
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Wystarczylo po skonczeniu dachu wejsc w sloneczny dzien na poddasze
    > kiedy folia byla na wierzchu. Ja nie zauwazylem ani jednego swiecacego
    > punktu :) Moze tamten dach mial zbyt male nachylenie i polozono na nim
    > jakas faktycznie z duzym przeswitem dachowke? Nie wiemy. Wiemy tylko
    > tyle ze na tamta folie padalo swiatlo i tu tkwil blad, nie w samej
    > folii!

    > Owszem - szczegolnie topiacy sie snieg. Tudziez wichura przy deszczu.
    > Moze pojawic sie tam jakas ilosc wody.

    > A jednak jest to przestazaly "system" jakby nie patrzec. Spelnia swoja
> [...]

    obawiam sie ze dyskusje o wyzszosci technologii bedzie mozan robic za jakies
    40 lat.

    warto tylko pamietac ze.

    dachy deskowane z papa byly w 100% wentylowane od srodka, dzieki czemeu
    drewno mialo szanse nie ulegac biodegradacji.

    Obawiam sie ze jesli od góry drewno przykryjemy papa a od spodu damy
    izolacje cieplna to efekty moga byc niezbyt ciekawe.