  • Data: 2011-03-06 15:54:55
    Temat: Re: Folia - wybór
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Mar, 16:26, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak te si spodziewam..., ale nie jestem w stanie wej pod te aty
    > i kontr aty, eby to sobie dok adnie zobaczy :-).

    Wystarczylo po skonczeniu dachu wejsc w sloneczny dzien na poddasze
    kiedy folia byla na wierzchu. Ja nie zauwazylem ani jednego swiecacego
    punktu :) Moze tamten dach mial zbyt male nachylenie i polozono na nim
    jakas faktycznie z duzym przeswitem dachowke? Nie wiemy. Wiemy tylko
    tyle ze na tamta folie padalo swiatlo i tu tkwil blad, nie w samej
    folii!

    > Czyta em za to gdzie , e dach wka ceramiczna z definicji nie jest w
    > pe ni szczelnym pokryciem i st d potrzeba stosowania pod ni dodatkowych
    > zabezpiecze - st d moja decyzja o za o eniu deskowania i papy.

    Owszem - szczegolnie topiacy sie snieg. Tudziez wichura przy deszczu.
    Moze pojawic sie tam jakas ilosc wody.

    > Adam... Nic przestarza ego w tym nie widz :-).

    A jednak jest to przestazaly "system" jakby nie patrzec. Spelnia swoja
    role - OK. Ale folia rowniez robi swoja robote, a przy tym jest tansza
    i bardziej nowoczesna :) Zakop w ziemi kawalek deski z papa i kawalek
    folii. Po 10-ciu latach odkop. Co bedzie w lepszym stanie ? :D
    pozdr.

    --
    Adam