  • Data: 2023-08-05 12:05:09
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 4 sierpnia 2023 o 20:13:40 UTC+2 Pete napisał(a):

    dokładają cegiełki do ich kolejnej porażki
    > Opozycja przegrywa, bo cały aparat państwowy jest zaprzęgnięty do agitacji.
    > A jednak co 4 lata zaskakuje mnie co jeszcze można wymyślić.
    >
    > Trudno jest walczyć mając do dyspozycji kwoty na które pozwala prawwo
    > wyborcze z całym kombajnem tvpis, mediami obajtka i pociotków
    > finansowanych z kasy państwowej + 'rodzinne' pikniki z budżetu państwa.
    >
    > Beton pisowki maglowany codziennymi przekazami dnia jest juz stracony. A
    > za zadłużanie kraju na pińcetplus i inne 14tki zapłacą nasze dzieci i
    > wnuki.
    Jakoś nie słyszę aby opozycja tą prawdę głosiła i miała konkretne propozycje jak temu
    zapobiec/to powstrzymać.
    Być może przekonała by.mnie tym aby na nich glosowac

    >A beton ma to głęboko w d..., ważne że tu i teraz rucą kiełbasę.

    Lecisz przekazem dnia TVNu pomijając że oprócz betonu jest jeszcze większość
    niezdecydowanych/ tych co na głosowania nie chodzą.
    Bo opozycja nie ma żadnego sensownego programu.
    Nie potrafią się dogadać na etapie tworzenia list to tym bardziej nie dogadali by się
    po ew wygranej gdy już byłyby do podziału stołki.prezesoq i innych członków rad
    nadzorczych.
    Ciągle te same gęby które przed 8 laty były już u koryta i ciągle te same gadki-
    żadnych konkretów.
    I ludzie to widzą, i przez to nie idą na wybory.
    Póki co na wybory chodzi tylko beton pisowskiel i beton opozycyjny