    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Date: Mon, 13 Nov 2023 06:34:49 +0100
    <2...@g...com>
    <uht91s$tof$1$pisk@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uifepu$ha5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uikgve$lnv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uin3h0$3or$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uiprp1$fd9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 12-11-2023 o 11:53, Budzik pisze:

    > Mam nadzieje ze nie mowisz o mojej złej wierze?

    Nie.
    Ty tylko dajesz się omamić. ;-)

    > Dla mnie tez był to jeden z poodów (drugi to taki ze znam osobiscie
    > kandydatke)
    > Ale nie masz wrazenia ze to straszne wypaczenie procesu wyborów?

    To raczej ordynacja wyborcza ją wypacza.

    > Dziekuje ze moge sobie mowic co chce.
    > Uwazam ze liczb nie oszukasz - najwiecej głosów zdobył komitet pis.

    Nie.
    Zjednoczonej Prawicy jeśli już.

    Ile w tym pis, ile ziobrystów, ile kukizowców, ile jakiś czarnych to już
    inna bajka.

    Ale i tak nie ma to żadnego znaczenia.

    > Najwieksze szanse na utworzenie rzadu (jedyne) ma koalicja
    > demokratyczna.
    > Natomiast wyników komitetów nie mozna sobie ot tak łączyc

    Nikt nie mówi, o łączeniu ot tak, tylko na podstawie faktów.
    Choćby deklaratywnych.

    > bo ja nie
    > wiem czy gdyby KO + TD + Lewica poszły razem to miałyby tyle samo
    > głosów co miały oddzielnie. Oni sami tez tego nie byli pewnie.

    Jasne.
    Tylko że nie o tym mowa.
    Mowa o tym, że łącznie wygrali wybory i chcą razem rządzić.

    > I ze ma najwieksze szanse stworzyc rzad. To prawda.
    > Ale najwiecej głosów zdobył komitet pis.

    Nie.
    Nawet się tak nie nazywał, jak już chcesz formalnie.

    > Naprawde uwazasz ze polityka to tylko czyny? Ze słowa i wrazenie nie
    > maja znaczenia?

    Nie wiem o czym gadasz.

    > Mamy protokol rozbieznosci.
    > I znow musze powiedziec ze skoro dla ciebie wystarcza słowa polityków

    Wręcz przeciwnie.
    Nie wierzę w ani jedno.

    Ale wierzę w fakty, w których ZP nie ma większości.

    > Zwroc uwage ze jeszcze przedd pierwszym posiedzeniem Lewica juz
    > "wystapiła" z rzadu...

    W sensie?
    Przestałem śledzić politykę, mam już jej po dzierki w nosie.

    > Stan deklaratywny to znaczy stan oparty na deklaracjach.

    A ten niby faktyczny to na obwieszczeniach PKW, czy ten w realnym
    świecie po wyborach?

    Bo dla Ciebie ten pierwszy, dla mnie ten drugi.

    > Jest wazny ale dopoki nie jest sformalizowany to wszystko moze sie
    > zmienic, zwłaszcza w polityce.

    Jak będzie sformalizowany, to też się może zmienić, więc to takie
    pierdzielenie po próżnicy.

    > W sumie juz sie zmieniło. Lewica powiedziała ze nie wchodzi do rzadu.

    Ale cała, czy mówisz o partii Razem?
    Bo tylko o czymś takim słyszałem.

    > Ale ze mam umysł scisły to nie bede twierdził ze 200 jest mniejsze niz
    > 160

    Masz złe dane na wejściu po prostu.
    Nie ma ani 200, ani 160.

    > Czyzbym odniosł wrazenie ze oceniasz ogol spoleczenstwa duzo lepiej niz
    > ja?

    Nie.
    Ale za to że się chociaż raz wzięło w kupę, należy je pochwalić.
    Pokazało że się da, jak się chce.