  • Data: 2023-11-21 21:53:31
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jeszcze wybór na marszałka sejmu- nijaka Witek ewidentnie
    > prowadziła obrady pod dyktando pis/prezesa. I oopozycja tydzień
    > temu zarzucała jej łamanie regulaminu i między innymi ograniczanie
    > czasu przemówień posłów. Moim zdaniem słusznie rację mieli
    > Co zrobił nowy marszałek na pierwszym posiedzeniu sejmu?
    > Ograniczył czas przemówień do 3 minut

    ale pamietasz ze w poprzednim sejmie były standardem 30 sekundówki?

    > i dość ewidentnie złamał
    > regulamin nie dopuszczając do głosu Jaroslaws który póki co jakby
    > nie patrzec jest wicepremierem więc zgodnie z regulaminem sejmu
    > miał prawo wystąpić

    tak, masz racje ze to aberracja ze mamy nowa wiekszosc a jako rada
    ministrów wypowiada sie opozycja.
    Ale nie przejmuj sie - Jaro bedzie miał jeszcze sporo okazji zeby sie
    wypowiedziec jako wicepremier. W koncu niedługo stworzy nowy rzad!
    (wybacz ironie ale naprawde nie chce mi sie bawic w dziecinne
    przepychanki czy Jaro sam zrezygnował z wypowiedzi czy Hołownia mu
    zabronił - w przeciwienstwie do dziesiatek sytuacji nagranych typu
    "musimy powtorzyc bo przegramy" tutaj nie słyszałem zadnego nagrania)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,