  • Data: 2019-12-09 08:50:24
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 8 Dec 2019 06:41:01 -0800 (PST), Lisciasty

    > I co, strzelił karpika? Czy zachował kamienną
    > minę typu "panie z czym do ludzi"? ;)

    Nie mniej niż Ty. Też dopytywał czy to mocno skomplikowane do zrobienia. :P

    > Ja mam kupę drzew od wschodu, przez co ucina mi sporo z dziennego urobku
    > wiosną, jesienią i zimą. Ale co z tego? Warunki jakie są takie są,
    > optymalizatory (a właściwie mikrofalowniki) mam tylko na 8 modułach,
    > reszta leci na klasycznym stringu. Działa, dupy sobie nie zawracam
    > każdym watem. Jak będzie trzeba to sobie dołożę na zachodzie albo na
    > szopie w ogrodzie (której jeszcze nie ma). Szkoda życia na przejmowanie
    > się każdym cieniem ;)

    Więc z tego samego założenia wyszedłem i nie będę się spinać żeby walczyć o
    te najbardziej żenujące warunki. Szczególnie że już była decyzja o wycięciu
    tego drzewa, bo jest stare i przeogromne. Ale wieśnioki oprotestowali,
    nawet staruszkowie od sąsiadów niewybredne "pogruszki" dostawali (w tym o
    miastowych przybłędach itp.).

    --
    Pozdor
    Myjk