  • Data: 2013-06-11 23:15:00
    Temat: Re: Fuksje!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Jun 2013 22:27:51 +0200, Trybun napisał(a):

    > No tak! Można od takiego widoku dostać fuksjowy zawrót głowy.. :-D

    Tu jest dopiero zawrót głowy - odcinek "Maja w ogrodzie", wizyta u hodowców
    ww fuksji:
    http://tvnmeteo.tvn24.pl/wideo/maja-w-ogrodzie-fragm
    ent-odcinka-381,1,1,388961.html

    Kilka lat temu miałam 7 wielkich fuksjowych drzew, wys. pnia ok.80 cm,
    średnica korony ok. 1 metr. Samodzielnie je wyhodowałam z jednego krzaczka,
    który dostałam od znajomej. Ona nie moga uwierzyćże to z tego krzaczka
    takie olbrzymy :-)
    Drzewka miały po 7 lat kiedy zmarniały i już ich nie mam. Nie pomyślałam,
    żeby zachowac sadzonki. I koniec. Potem znalazłam info, że własnie po 7
    latach fuksje drzewiaste "padają". I to była prawda.
    Dziś kupiłam na targu poszukiwaną od lat TAMTĄ odmianę. Jestem bardzo
    uradowana z tego powodu. Wiosną znowu zacznę hodowanie fuksjowych drzewek i
    mam nadzieję powtórzyć tamten sukces i pochwalić się za dwa lata (jak
    dożyję) imponujacymi roślinami :-)

    Szkoda, że nie mam zdjęć, na których byłyby widoczne te niegdysiejsze...
    Nie miałam wtedy zawsze pod ręką aparatu, a w ogóle to nie myślałam o
    dokumentowaniu. I to był wielki błąd :-(

    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a