  • Data: 2013-06-19 16:00:45
    Temat: Re: Fuksje!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 13:17:07 +0200, Trybun napisał(a):

    > Czyli jak dla mnie - za dużo z tym zachodu.

    Schować donicę w październiku i wynieść w kwietniu? Nie żartuj. Toż ja
    miałam kiedyś tych donic dziesiątki (teraz troche mniej) i była to sama
    radość mieć je na tarasie oraz wokół domu :-)

    > Jeszcze jedno małe pytanie -
    > trzymałaś kiedy drzewko Awokado? Jeżeli tak, to czy jest szansa że w
    > naszym klimacie zaowocuje? Trzymam już takie drzewko trzeci rok, i jak
    > na razie nic nie wskazuje na to że mogłoby choć zakwitnąć.:-(

    Tak, oczywiście, miałam awokado, jakieś 5 lat albo 6, przycinane, a wielkie
    urosło. Piękna roślina. Nie owocowało, ba, nawet nie zakwitło -
    przypuszczalnie dlatego, że było siewką, siewki kwitną i owocują bardzo
    późno, po wielu latach. Poza tym nie wiem, czy nawet gdyby zakwitło, to czy
    zaowocowałoby - nie wiem jak tam jest rozmnażaniem, tzn czy jest to roślina
    dwupienna czy nie, nie interesowałam się, liczyłam tylko na urodę rośliny i
    było na co, bo śliczna. Może jeszcze gdzieś mam zdjęcie.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a