  • Data: 2010-03-03 09:16:54
    Temat: Re: Funadement na palach
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 09:20, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak zechcesz sobie potem tę Twoją budowlę powiększyć..., to nie trzeba
    > będzie tego zalegalizować? Zdaje się, że wtedy będziesz jednak musiał
    > przeprowadzić całą biurokrację...? Chyba, że się mylę :-))

    jak bede powiekszal to wybuduje kolejny budynek gospodarczy w
    nastepnym roku tez 25 m2 i w kolejnym tez 25m2.
    Kazdy przypada na 500 m2 dzialki wg prawa, ja mam 3500 m2 czyli mogfe
    takich budynkow postawic 7 szt.

    Ale to juz prawo, chodzilo mi o kwestie inzynierska. Fundament na
    palach a raczej mur fundamentowy na palach?