  • Data: 2020-11-06 10:31:01
    Temat: Re: Fundament z pali wkręcanych
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-06 o 06:02, Cavallino pisze:

    > Rzekomo 2 mm przez 50 lat, pal jest grubszy.
    > Dodatkowo o środka dodaje się beton żeby nie korodowało od dwóch stron.

    > Czyli generalnie jak fundament punktowy, tylko głębszy?
    > Sąsiad ma właśnie taki pomysł, ale zdaniem geologa beton też koroduje,
    > może nawet szybciej....
    Ale beton można uszlachetnić i będzie odporny, stali tak nie zabezpieczysz.

    > Jest to jakiś pomysł.
    > Ale nadal potrzeba by wykonawcy, który czymś takim się zajmuje.
    Przyszła mi jeszcze na myśl aby posadowić budynek na lekkiej płycie na
    pontonie
    z np butelek plastikowych po wodzie co idzie do dystrybutorów, to są
    dość grube i duże butelki, trzeba by policzyć ich ilość na odpowiednią
    wyporność.
    Te torfy masz płynne czy stałe, w ogóle sprzęt ciężki ma tam szansę
    wjechać żeby się nie zakopać, bez robienia drogi technologicznej z płyt
    betonowych?

    --
    Janusz