eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
  • Data: 2017-04-03 13:05:01
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.04.2017 12:44, Budyń wrote:

    > zdjęcie WP_20170330_14_20_46_Pro, WP_20170330_14_20_51_Pro pokazuje ze narożnik
    (ten i przeciwległy też) jest nie zagiętymi zbrojeniami co go dyskwalifikuje -
    zapewne inne również -wygrasz w każdym sądzie.

    > Jak dla mnie należy mur fundamentowy wylac całosci z nowym zbrojemiem. Te zdjecia
    to dowód na partactwo wykonawcy.

    Kierbud powinien mieć OC wykupione.
    Mnie polski warsztat samochodowy płacił z OC 14.000 PLN za naprawę
    fuszerki gdy byłem za granicą.
    Ewidentna wina była. Warsztat wręcz zapłacił mi za naprawę w Niemczech.
    Ubezpieczyciel pokrył.