eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
  • Data: 2017-04-03 13:11:43
    Temat: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Od: j <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2017 o 11:03, a...@g...com pisze:

    > Do j
    > Zgodnie z projektem, głębokość posadowienia skonsultowałem z:
    >
    > Wiesław Rudolf
    >
    > doktor inżynier, konstruktor z uprawnieniami do projektowania, ekspert budowlany,
    projektant konstrukcji domów mieszkalnych oraz obiektów przemysłowych, wieloletni
    nauczyciel akademicki w Zakładzie Konstrukcji Betonowych na wydziale Inżynierii
    Lądowej Politechniki Warszawskiej (w latach 1993-1999 - prodziekan ds. nauczania),
    były redaktor naczelny miesięczników ,,MURATOR" i ,,ŁADNY DOM". O obecny problem go
    nie zapytam bo się wstydzę, że doprowadziłem do zaistniałej sytuacji.

    > Dodatkowa wiedza na temat posadowienia przy innych budynkach:
    >
    > http://receptynadom.pl/bezpiecznie-dobudowac-nowa-cz
    esc-domu-starej/

    Pan mię tu doktorami nie strasz. ;)

    Ze swojej strony polecam "Budownictwo ogólne dla architektów"
    Przemysława Markiewicza str 13-14 o fundamentach.