  • Data: 2013-05-23 13:36:04
    Temat: Re: Furtki, bramy i panele z Casto
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 05:28:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > No właśnie te, które mnie interesują są tylko malowane bez ocynku.

    No wlasnie ;( Oszczedzaja na najwazniejszej rzeczy - ochronie antykorozyjnej. Moim
    zdaniem beda rdzewiec dosc szybko. To juz lepiej by sprzedawali wersje gola zeby
    mozna je bylo zawiezc samemu do ocynkowni + malarni proszkowej, to sa naprawde
    groszowe sprawy. Za pomalowanie (ja akurat juz mialem ocynkowana) bramy przesuwnej (z
    profili) w swietle 4mb (w sumie 6,5mb) + 1mb furtki + dwoch slupkow skasowali mnie
    100 pln - pomalowane pierwsza klasa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.