  • Data: 2012-03-04 13:14:14
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:

    > Pytasz, potem sam sobie odpowiadasz...
    > Zadaj może jedno pytanie bo teraz to nie wiem w ogóle o co Ci chodzi.

    jemu chodzi o to czy wolałbyś aby można było sprzedawać jakiekolwiek
    materiały budowlane, bez atestów bez kontroli szkodliwości dla środowiska
    czy osób mieszkajacyh w domach itd...

    Jak byłem młodym czlowiekiem kończył sie komunizm wtedy też wierzyłem ze
    100% wolny rynek jest rozwiązaniem wszelkich problemów ludzkości, potem z
    czasem zrozumiałem że kazdy ustruj jest cudpowny przy założeniu że ludzie są
    doskonali.