  • Data: 2012-03-04 13:39:18
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-04 14:14, Marek Dyjor pisze:
    > jemu chodzi o to czy wolałbyś aby można było sprzedawać jakiekolwiek
    > materiały budowlane, bez atestów bez kontroli szkodliwości dla
    > środowiska czy osób mieszkajacyh w domach itd...

    Można by było sprzedawać co się chce. O co w ogóle chodzi?

    Klient decyduje co kupi!
    Czy np. cement sprzedawany w szarych workach bez jakiegokolwiek opisu a
    może taki, który na worku miałby np. znak firmy certyfikującej,
    sprawdzającej, czy robiącej cokolwiek podobnego.

    W którym momencie jest jakaś niejasność??

    Czy Ty sądzisz, że jeśli rząd nie będzie zajmował się badaniem
    przydatności do użycia to już *nikt* się tym nie zajmie???

    Np. takie "ceneo.pl" (i co gorsza - mase innych podobnych!) nie są
    rządowe, powstały bo klient miał taką potrzebę.
    Dlaczego rząd nie zajmie się tworzeniem porównywarki cen?

    Państwo wszystkim czym się zajmuje, zajmuje się statystycznie gorzej,
    niż gdyby zajmował się tym podmiot prywatny robiąc to dla zysku.
    Państwo powinno zajmować się rzeczami, którymi prywatny podmiot nie
    będzie miał interesu się zająć - policja, sąd, wojsko, niewielka
    administracja.

    Jak byłem młody to tego nie rozumiałem...

    www.elipsa.info