  • Data: 2010-05-27 10:43:05
    Temat: Re: G3ad1 gipsowa wra?liwa na uszkodzenia
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 12:06, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > To jest pewne, ale na docieranie gipsu masz czasu ile chcesz, mozesz
    > doszpachlowywac i poprawiac praktycznie do woli. Gladz cementowa czy inna
    > raz nalozona i zatarta taka juz zostaje. Poza tym cementu nie mozna zacierac
    > w nieskonczonosc bo najzwyczajniej caly czas wiaze.

    Dlatego ja znowu powtorze - liczy sie wykonanie! Mozna wykonac i jedno
    i drugie dobrze i zle :) Nie pisalbym jednak, ze wygladzony tynk CW
    nie nadaje sie do podswietlenia do swiatlem, bo dobrze wykonany - nie
    ustepuje gipsowi :-)

    Co nie zmienia faktu, ze faktycznie gips zrobic jest znacznie prosciej
    (ja potrafie zrobic tak ze podswietlany sufit gipsowy LEDami pod katem
    90st wyglada perfekt ale polozyc i wygladzic bez uzycia gipsu tynku CW
    juz bym nie potrafil, na szczescie "moi" tynkarze potrafili :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.