  • Data: 2009-06-29 12:21:25
    Temat: Re: Garaż blaszka na wylewce
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zachciało mi się garażu balaszanego. Jako że było gdzie to zrobiłem
    > wylewkę
    > betonową i postawiłem blaszaka. Wylewka jest równa i trzyma poziom, garaż
    > też ścianki ma w miarę proste. Problem polega na tym że woda wcieka do
    > środka. Po wylewce. Nie dużo ale wolałbym żeby wcale. Jak to uszczelnić?
    > Czym? Kompletnie się nie znam na budowaniu czegokolwiek, więc zasięgnąłem
    > rady fachowców na składzie budowlanym nieopodal. Doradzili Izolbet.
    > Wiaderko 9 kg. Tylko że to świństwo jest rzadkie. Sądziłem że lepsze
> [...]

    1) izolbet jest kwasny, bedzie podgryzal i beton i blache. jezeli juz -
    to dyspbit, ale papa na lepiku na goraco byla by najlepsza.
    2) lawa od scian zdecydowanie powinna byc odizolowana, chocby paskiem
    papy.
    3) znam garaze, gdzie nie ma takiego problemu. Czy lawa jest jakos
    szczegolnie nisko
    nad poziomem terenu ?
    4) na skladzie budowlanym to beda ci sie starali sprzedac, a nie doradzic :)

    pozdrawiam
    pluton