  • Data: 2009-04-11 09:00:14
    Temat: Re: Garaż po raz drugi.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TataPsychopata" <T...@s...com> napisał w wiadomości
    news:grntf7

    > Zniechęcony do budowy garażu murowanego (koszty, pozwolenia, podatki)
    > wymysliłem postawienie drewnianej szopy na wylewce betonowej. Miałoby być
    > tak że robię wylewkę, w niej miejsca na słupki, potem daszek. Niby taka
    > wiata, żeby na samochód nie kapało. Z czasem dokładam ścianki z desek lub
    > blachy, drzwi. I mam garaż. Wymiary wyszły mi 9 x 5 m.
    >
    > Jakie pozwolenia na takie coś potrzebuję?

    A może tak gotowy murowany z betonu, kompletny, otynkowany, z dachem i z
    drzwiami garażowymi oraz instalacją elektryczną. Wylewasz dwie stopy
    betonowe pod ten garaż, zamawiasz, firma przywozi gotowy garaż na miejsce,
    montuje i inkasuje pieniądze i od razu możesz użytkować. Kosztuje to nawet
    mniej niż postawienie murowanego. Nie musisz mieć żadnych zezwoleń. Można
    postawić kilka takich obok siebie i wykonać przejścia pomiędzy nimi.

    http://www.garaze.com.pl/index.php?p=ga

    Jeżeli nie musi być aż tak solidny to zastanowił bym się nad wiatą z blachy.
    Po prostu robisz konstrukcję z profili stalowych, a do profili mocujesz
    blachę stanowiącą dach oraz ściany boczne. Jak potrzebujesz ocieplony to
    możesz zastosować gotowe panele z blachy, wypełnione pianką poliuretanową.

    http://www.zamilsteel.com/pebpl/peb_tempcon.asp
    http://www.zamilsteel.com/pebpl/peb_tempcon_panel.as