  • Data: 2009-12-23 09:01:52
    Temat: Re: Garaz wolnostojacy a odliczenie VAT - robil ktos?
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hgr638$ofn$1@news.onet.pl...
    > Czy ktos sie spotkal z takim sposobem rozliczenia inwestycji?

    Dziwne. Pierwszy raz słyszę. W takim razie moze lepiej nie chwalić się że buduje
    się w jednym czasie i garaz i dom ?

    > Bo powiem szczerze, smierdzi mi tu na kilometr przekretem (wpisanie na liste
    > materialow wykorzystanych przy budowie garazu), jest to dla mnie niekorzystne
    > (m2 domu jest sporo drozszy od m2 garazu)
    No nie wiem... Idziesz do hurtowni i kupujesz maxa na dom po 4,70 i tego samego
    maxa na garaż po 3zł?
    Albo cement? na dom po 10zł a na garaż po 8zł?
    Kto ci tak sprzeda?

    > i zastanawiam sie nad odwolaniem od decyzji, a jak nie pomoze, to zapytaniem
    > do Izby Skarbowej. Nie chce isc na wojne ze skarbowka, jesli mam ja przegrac,
    > bo wiadomo, US juz niejednego wykonczyl :) Pewnie zaraz bede mial 3 kontrole i
    > kto wie co jeszcze.

    Jeżeli prowadzisz jakąś firmę to tak ale jak nie to co ci zrobią?

    Marek