  • Data: 2010-10-21 09:30:48
    Temat: Re: Gaz kontra prąd
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-10-2010 o 20:54:53 robertr <e...@o...pl> napisał(a):

    > W domu jak wyżej wystarczy 5- 6 grzejników elektrycznych konwekcyjnych
    > z własnym termostatem - samodzielny montaż jeden dzień.
    Tylko zqapominasz o jednej rzeczy że one wtedy grzeją w 1 taryfie czyli
    drogo.
    Aby elektryczne ogrzewanie miało sens (sam sie nad nim zastanawiałem)
    to go trzeba zrobić jako ogrzewanie podłogowe i wykorzystać duża masę
    wylewki do akumulkacji ciepła i grzania w 2 taryfie. Ale wtedy
    koszty instalacji będą podbne jak nie wyższe o wodnej podłogówki
    bo rury są tanie a kable szczególnie samoregulujące są drogie.

    --
    Pozdr
    JanuszK