  • Data: 2013-11-22 09:07:28
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 22:41:03 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > jak budują w Twojej okolicy sklep to też się na budowę zrzucasz bo kartofle
    >będziesz w nim kupował?
    Ot własnie to. ZE charytatywnie pradu nie daje, takie przyłacze które Budyń
    projektuje a Jefrey robi to inwestycja i później na tym zarabiaja. Więc narzekać
    powodu nie mają.
    TPSA mi 6 lat temu za 1zł kabel do domu doprowadziła. Kilkaset metrów lini ciągneli w
    tym chyba z 5 słupów musieli stawiać, pewnie jakies zgody włascicieli działek
    uzyskiwać. Nie wiem jak to zrobili ale w czerwcu zgłosiłem chęć posiadania kabla w
    lipcu miałem kabelek w domu.
    Przez pierwsze 5 lat płaciłem im coś koło 28zł miesięcznie(abonament socjalny, musiał
    być aby net działał a z telefonu nie korzystałem)a net miałem na ich łączach od
    innego operatora. Teraz od ponad roku mam net od nich i coś koło stówy mnie kasują za
    net 40Mb/s + nielimitowane rozmowy na nr stacjonarne.
    Ile odpowiednik Budynia skasował ich za projekt a odpowiednik Jefreya za wykonastwo
    mnie nie interesuje. Tak wyliczyli i widocznie im się to opłaca.
    Zresztą nai TPSa ani ZE na biednych nie wyglądają;)