  • Data: 2013-11-23 22:20:45
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 21:25:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu sobota, 23 listopada 2013 15:05:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    >
    > Kurcze Ty juź te projekty lata robisz i mózg Tobie wyprali"
    >
    > Tv mam, internet mam, tv mam, kurcze abonament na komóre mam, kurwe z burdelu też
    mi przywiozą i nikt mi oprócz ZE nie każe współfinasować ICH inwesttycji

    Żyje z tego to będzie bronił jak niepodległości. Jak by przeszli na inny sposób
    finansowania to by byli skłonni płacić mniej za projekt. Mogli by uruchomić swoje
    biura projektów i ludzie po 2500 brutto miesięcznie by takie projekty robili.