    From: ZbyszekZ <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Date: Wed, 30 May 2012 01:22:50 -0700 (PDT)
    Cc: j...@c...pl

    W dniu środa, 30 maja 2012 09:27:40 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Szukałem takich z grzałką odkrytą - bo nie przeszkadza mi że muszę nalać
    > minimum 5cm wody, a kamieniem się nie przejmuję bo przy RO ten problem nie
    > istnieje.
    >
    > Nie szukałem ceramicznych, bo pierwsze słyszę by były jakieś wyjątkowo
    > ciche. Może ktoś potwierdzić?
    Oczywiście że są ciche. Dwa dowody:
    1. Ceramika jest cięższa i grubsza niż metal więc mniej rezonuje
    2. Swego czasu (lata 80) innych nie było więc z takich korzystaliśmy w firmie. Mniej
    więcej raz na kwartał była zrzutka na nowy, bo poprzedni się spalił (wygotowanie wody
    oczywiście).
    Jeszcze jeden powód dla którego powinieneś się zainteresować takim materiałem to
    lepsza izolacja cieplna niż metal.

    --
    ZZ@private