  • Data: 2012-06-01 20:25:17
    Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki"

    > P.S. A co z królikami jest nie tak? Osobiście nie przepadam i jadłem może
    > ze
    > dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić czasami królika
    > czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem :)

    Nie pamiętam kiedy to było , ale nie był to net pełen dyjoropodobnych ani
    pomponik lub jakaś szmatława gazeta , ale było tam napisane ,że do
    strawienia królika potrzeba z naszego organizmu zużyć coś czego mamy mało i
    dieta stricte królicza ;) była w konsekwencji zabójcza.
    Oczywiście pan Dyjor jako fotografik profesjonalista może się ze mną nie
    zgadzać ale generalnie mi to to lata wokół genitalii.
    Królik w naszej kuchni jest w istocie tak często stosowany ;) , że nikomu
    nie zaszkodzi. :)

    pozdrawiam

    Dziobak

    p.s pewien hydraulik po zainstalowaniu u znajomych RO wypił odrobinę czystej
    H20 i skrzywił sie z obrzydzeniem ;)