  • Data: 2009-02-18 16:07:30
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 14:48, "rrr." <d...@w...or> wrote:

    > Ja z nawiewem, bo jakość się nie przekonałem do wentylacji mechanicznej
    > (szczególnie finansowo - bo budżet niewielki)

    Jak sam nie zrobisz, to bedzie mega drogo :) To wciaz nowosc i firmy
    maja marze rzedu 100-200%...

    > 78x140 - inaczej by głupio na dachu wyglądały w zestawieniu z innymi,

    No to jeszcze mniej.. To w sumie kupiles calkiem tanio :-)

    > Mały, mały - 240m2.

    No to taki sredni bym powiedzial - moj kumpel buduje maly domek i ma
    dachu 160m2 :-)

    > I nie zawsze cena decyduje o zakupie :) Np. oglądaliśmy z żoną okna
    > ostatnio i jeden ze sprzedawców odpadł w przedbiegach za kulturę
    > obsługi. Moja lepsza połowa nie lubi jak gościu u którego mamy zostawić
    > pieniądze, rozmawiając z nami dłubie w uszach :)

    :))))
    Dlatego wole kupowac via internet / telefon, przynajmniej nie musze
    tego ogladac ;D
    I szybciej jakos :)
    pozdr.

    --