  • Data: 2009-02-19 12:05:21
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał

    > Wcale nie musi być średni. Ja, przy powierzchni zabudowy ok. 110 metrów, mam
    > 210 metrów dachu. Dom mam parterowy i dach jest mocno połamany (można
    > powiedzieć, że czterospadowy z udziwnieniami). Rzeczywiście dom mam
    > niewielki, ale gdyby zbudować dom o takiej samej powierzchni zabudowy, ale z
    > poddaszem "w pełni użytkowym" i dwuspadowym dachem, to wyszłaby naprawdę
    > duża chałupa i nawet dach miałby mniejszą powierzchnię...
    >
    > Swoją drogą, na dzień dzisiejszy, żałuję że nie postawiłem "tradycyjnego"
> [...]
    czemu nie pomyślałeś o tym przed budową?

    przecież projekty i takie i takie były już wcześniej

    zawsze mnie zastanawiało dlaczego ludzie budują domy parterowe z kopertą
    (dach 4 spadowy) z nieużytkowym poddaszem

    Doszedłem do jednego wniosku
    takie domy budują ludzie z "bloków" dla których 100m kw. na projekcie to
    pałac przy wcześniejszym M ilestam wiec wydaje im się ze szkoda kasy na
    zabudowę poddasza.

    mylę sie czy moja teoria sie potwierdza???