  • Data: 2009-02-19 17:01:47
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a...@g...com napisał:
    > On 19 Lut, 13:05, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Ale Wolim wcale nie napisal ze zbudowal parterowke z nieuzytkowym
    > poddaszem, tylko ze ma niska scianke kolankowa (jak ja!) i dlatego ma
    > duzo mniej miejsca niz jakby zbudowal dwuspad. Typowa parterowka (moje
    > marzenie) to dach 20st i przy niskiej sciance tam nie ma wogole
    > miejsca na nic innego jak maly stryszek :)

    > Nie mozesz generalizowac! Ja sobie wybudowalem koperte z bardzo niska
    > scianka z paru powodow. Po pierwsze mam piwnice 140m2 i parter 140m2,
> [...]

    Pozwolę sobie dorzuć trzy grosze. W sumie jedno słowo - proporcje.
    Widziałem śliczne projekty, które po dorzuceniu pustaka czy dwóch
    zrobiły się zwyczajnie brzydkie. Mój projekt z założenia jest prosty
    (jak ktoś pyta jak wygląda, odpowiadam, że jak stodoła - moją żona, że
    jak mazurska chata). Gdybym podniósł ściankę musiałbym zmienić kąt
    nachylenia dachu i wyglądałoby to okropnie. Dom wg mnie to połączenie
    funkcjonalności i estetyki za określoną sumę.

    pozdrawiam
    rafał