  • Data: 2009-02-19 13:00:58
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Usrobo" <u...@o...pl> wrote:
    > czemu nie pomyślałeś o tym przed budową?
    >
    > przecież projekty i takie i takie były już wcześniej
    >
    > zawsze mnie zastanawiało dlaczego ludzie budują domy parterowe z kopertą
    > (dach 4 spadowy) z nieużytkowym poddaszem
    >
    > Doszedłem do jednego wniosku
    > takie domy budują ludzie z "bloków" dla których 100m kw. na projekcie to
    > pałac przy wcześniejszym M ilestam wiec wydaje im się ze szkoda kasy na
    > zabudowę poddasza.
    >
    > mylę sie czy moja teoria sie potwierdza???

    Chyba masz rację. Mój sąsiad wybudował sobie parterówkę, poddasza na razie
    nie wykańcza (a po wykończeniu i tak tam będzie jedno pomieszczenie).
    Zrezygnował także z garażu. W zeszłym roku kupił sobie kosiarkę, trochę
    narzędzie ogrodowych i pojawił się problem przechowywania tego.
    Wkrótce na działce stanął więc blaszany garaż na kilkunastu bloczkach
    betonowych z podłogą z palet... Szkaradztwo niesamowite.
    Sąsiad to typowy mieszczuch z blokowiska.
    Wśród moich znajomych również panuje opinia, że jeśli budować dom to do
    100-130m2 max. Nikt nie pomyśli o tym, że miotłę i łopatę do odśnieżania
    trzeba gdzieś trzymać, miejsce na kosiarkę też gdzieś musi być... Do tego
    kotłownia, skład opału, suszarnia... Rowery, wózki dziecięce dobrze jest
    trzymać pod dachem...
    W blokach są wspólne wózkownie, suszarnie, do tego zwykle są piwnice,
    niektórzy mają garaże. W domu trzeba mieć wszystko swoje i niestety parę
    metrów to zabiera.

    --
    Bartek