  • Data: 2011-08-21 19:50:47
    Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Qrczak <q...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 2011-08-20 19:34, niebożę Annn wylazło do ludzi i marudzi:

    > Zaczęłabym od ustawienia sofy/kanapy/tego czegoś, co zastawia wejście do
    > "saloniku"
    >
    > Qra

    Witaj, najbardziej pasuje wariant 3 , bo: przy zakladam optymalnym
    Waszym ustawieniu mebli( my tego optimum nie znamy)ekran tv na ścianie nie
    jest oswietlany swiatłem dziennym(a może i słonecznym?) okno balkonowe ma
    obok , przejście do kuchenki pozostawione . W zasadzie spora odległość od
    kanapy kompensowana jest wymiarem 50" ekranu ,a jesli już w rozdzielczości
    HD - to powinno byc nieźle z jakością obrazu.
    Co do niektórych uwag, nie przejmuj się, niektórzy tak mają, na tym forum
    jedni mają lepiej/wiecej - inni gorzej/ mniej.
    Jeszcze jedno - ad rem- ekran powinien stać/wisieć na wysokości oczu lub
    nieco niżej. To wazne dla oglądania zgodnie z fizjologia naszych gałek
    ocznych!. I tyle!!!
    Pozdrawia~M