  • Data: 2011-09-06 07:03:43
    Temat: Re: Gdzie ustawić telewizor?
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-25 17:39, Mark Twain pisze:

    > Moim zdaniem jest NIEWIELE osób, które potrafią urządzić dom. Wystarczy
    > wejść do takiego "urządzonego" bez ręki projektanta domu i widać ...
    > wiochę. Meble rzucają cień bo oświetlenie nieprzemyślane, brak
    > podporządkowania umeblowania do stron świata, pomieszczenia małe w
    > ciemnych barwach, brak dyscypliny wyposażenia w kontekście
    > pomieszczenia. Polacy oczywiście we wszystkich dziedzinach specjaliści i
    > sami wszystko potrafią zaprojektować i zrobić.

    Jakiś rok temu (w związku z wykańczniem domu) stanąłem przed dylematem -
    samemu, czy z pomocą projektanta.
    Natrafiła się kolezanka. Po ASP, pracująca w branży itp.
    Wpadła do domu i jednoczesnie wpadła w jakiś amok. Biegała wymachujac
    łapami po całym domu. Planowała kolory ścian, oswietlenie, ustawienie
    mebli itp.
    Na moja uwagę, że przecież wcale ze mną nie rozmawiała o moich
    oczekiwaniach, odpowiedziała "ale tak się teraz TO robi, tak jest modnie
    i WSZYSCY tak robia"...

    Podziekowałem kolezance, a dom urządziłem "po swojemu", czyli jak
    najfunkcjonalniej dla mieszkańców.

    --
    Mariano