  • Data: 2012-07-31 22:48:42
    Temat: Re: Gdzie warto mieszkać i się budować?
    Od: "vitek" <v...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie mieszkałem nigdy na wsi, choć spędziłem trochę czasu na wsi w domu,
    który wybudował ojciec, ale nigdy tam nie mieszkaliśmy (teraz mieszka
    siostra). Wieś jest dobra na wakacje, żeby odpocząć. A pozatym to trzeba
    życia i czuć to życie - myslę że spokój to będzie jak nas zakopią i to na
    wieki :D Moja siostra już na wsi dłużej być nie może i dobija ją ten spokój
    i brak życia, a dom stoi na Allegro :) Więc chyba takimi ludźmi po prostu
    jesteśmy...

    Zawsze lubiłem jak coś się dzieje, lubię jak jest dużo ludzi. Lubię życie i
    jestem zwierzęciem stadnym :-)
    Może dlatego ciągnie mnie do Warszawy i podejrzewam, że i Warszawa po czasie
    zrobi się dla mnie mała i pójdę znów gdzieś dalej do jeszcze większego
    miasta - już nie w PL :)

    Dobrze jest mieć działeczki trochę koło domu - na grilla i hamak. To muszę
    mieć obowiązkowo. Jakoś będę musiał pogodzić Warszawę z tymi wymaganiami
    (pali kieszeń).