  • Data: 2009-01-28 13:06:29
    Temat: Re: Geodeta na budowie
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

    > OK, czyli mamy i wersję maxi. A można spytać, ile taka obsługa Ciebie
    > kosztowała?

    "geodeta" to ja, musiałem tylko pożyczyć niwelator. Na moje pytanie ile się
    należy za wytyczenie budynku i obszaru pod zdjęcie humusu, usłyszałem, że
    mając 12 lat nie raz naprawiałem mu komputer, więc teraz się rewanżuje :)))
    Zapomniałem jeszcze dodać papierkologii: Płaciłem za mapę do celów
    projektowych, i będę musiał zapłacić jeszcze raz, ponieważ w czasie budowy
    po sąsiedzku wyrosły ze 4 nowe budynki.

    --
    Bartek