  • Data: 2011-04-29 20:34:49
    Temat: Re: Germańskie zarabianie na prądzie ze słońca
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Kwi, 21:53, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > prawdopodbni egeramińskie dobre pańśtwo najpierw zabiera niemiaszkowi forsę
    > w podatkach a potem mu łaskaiwe dopłąca do ogniw...

    Ja osobiście bym chciał, żeby nasze państwo tak nam zabierało i
    dopłacało jak rzeczonemu Niemiaszkowi.
    Chłop pracuje na niezbyt wysokim stanowisku (technik elektryk-dłubacz-
    monter), żona też jakoś skromnie.
    Zbudował wypasioną (nie dużą) chatę pełną bajerów jakie tylko można
    sobie w chacie wymyślić (pompa, reku, odzysk deszczówki, automatyka,
    modułowy garaż obok, solary, itp. itd.), a do tego stać go na wczasy i
    to nie takie nasze, z kielnią w ręce :>
    Inna kobitka, co prawda chaty własnej nie ma bo wynajmuje, ale jej
    głównym problemem ostatnio jest to, czy kupić mercedesa za 30 czy za
    40 tysięcy jurków :>
    Jakbyśmy żyli na takim poziomie, to przypuszczam że mielibyśmy
    generalnie w dupie to, czy złe państwo zabiera nam podatki żeby
    dopłacić do naszych fanaberii ;)

    Pzdr.
    L.