  • Data: 2010-05-26 21:54:57
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Maj, 18:44, "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote:

    > No ja niestety tak bardzo nie polecam jezeli ktos potrzebuje idealnej
    > powierzchni. Mam to samo i niestety gladz okazala sie konieczna, no chyba,
    > ze ktos lubi slady kierunku przesuwania pacy tynkarskiej i miejsca
    > zacierania w postaci regularnych dolkow przy podswietleniu sciany czy sufitu
    > z boku. Poza tym sciany gladziowane o wiele latwiej naprawic bez sladu.
    > Niestety cos kosztem czegos.

    Absolutnie nie widac tego o czym piszesz - jak moze byc widac kierunek
    zacierania jezeli zacierane to bylo na mokro paca z filcu ?:) Tego nie
    widac!! A moze poprostu miales slabszych tynkarzy! Ja swoich tynkarzy
    chwale pod niebiosa - ich robota to dla mnie majstersztyk - wlasnie
    jestem po malowaniu sufitu gipsowego i montazu oswietlenia
    (kilkanascie malutkich lamp LEDowych) z ktorego w obu kierunkach (w
    dol - na sciany i w bok - na sufit) pod duzym katem pada swiatlo -
    naprawde ciezko rozroznic gdzie byla gladz, a gdzie tynki CW
    wykonczone wspomniana szpachla cementowa (marki STABIL) :) A juz na
    pewno nie widac zadnych przecierek czy niedorobek - sciany sa poprostu
    idealnie proste i w miare gladkie - fakture im nadal walek z gruntem
    sniezki, taka sama jak wygladzionemu sufitowi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.