  • Data: 2010-05-27 06:41:25
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4bfe004d$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    >
    > Nie brałem. U mnie nigdy nie było płyt gipsowo kartonowych.
    > Znajomi mają. Niektórzy mają też wilgoć, więc nie za bardzo im ten gips
    > pomógł.

    Gips na nadmiar wilgoć w mieszkaniu nie pomaga bo to nie jest osuszacz.
    Stabilizacja poziomu wilgoci to nie to samo co osuszanie. Więc jak ktoś ma
    zbyt wilgotne mieszkanie to niech poszuka przyczyny a nie psioczy na
    materiał bo nie on tu jest problemem. Problemem wilgotnych domów są mostki
    termiczne i/lub zła wentylacja.
    W poprawnie zbudowanych domach, tynki gipsowe pomagają w istotny sposób
    odebrać wilgoć gdy okresowo jest jej nadmiar i oddać do otoczenia gdy jest
    jej niedosyt. Tym sposobem minimalizujesz np. okresy kiedy powietrze może
    być przesuszone ze względu na działanie ogrzewania. Warunek jest jeden,
    budynek musi być poprawnie wykonany. Wtedy to działa.