  • Data: 2010-05-27 06:50:19
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja narzekam.
    > Płyty GK to badziew i tandeta. Nie nadają się do pomieszczeń, w których
    > się słucha głośniej muzyki. Echo, zła akustyka, wibracje. Pękają na
    > spoinach.
    Przynajmniej nie powstają fale stojące jak to ma miejszce przy 'twardych'
    ścianach. Echo i pogłosy można zlikwidować wykończeniem powierzchni,
    kształtem, ustrojami itd. A taka ścianka k-g wypełniona wełną rewelacyjnie
    znosi wszelkie rezonanse niskoczęstotliwościowe. Jak projektowałem dom, to
    pokój audio/video celowo wyposażyłem w tylko jedną ścianę murowaną (wymóg
    konstrukcyjny). Po przeniesieniu systemu audio z murowanego pokoju do nowego
    domu mogłem wyłączyć wszelkie korekcje chrakterystyki pomieszczenia dla basu
    (stosowane dla likwidacji rezonansów). Odpowiedź akustyczna pokoju w paśmie
    niskoczęstotliwościowym jest praktycznie płaska. I jak dzięki temu brzmi
    kontrabas !!! :-))).

    Pzdr.
    Adam