  • Data: 2013-07-04 10:34:56
    Temat: Re: Gładzie na tynkach gipsowych i regipsach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" napisał w wiadomości grup

    "Ergie" napisał:

    > Tak wstępnie zakładałem. Ino jakoś pewności brak...

    To gruntuj - pomóc nie pomoże, ale Ty się lepiej poczujesz :-)

    > Myślałem o czymś w stylu "farba gruntująca". Ujednolicę ewentualne
    > "przebarwienia" i zakładam, że ładniej mi to pokryje farba docelowa.

    A to już musisz kogoś innego pytać - ja nigdy nie próbowałem takich
    wynalazków zawsze na gładź dawałem unigrunt atlasa i nigdy się nie
    zawiodłem. Co ważne Pomiędzy gruntowaniem a malowaniem muszą minąć minimum
    24 godziny inaczej niektóre farby nierównomiernie kryją.

    Pozdrawiam
    Ergie