eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domGlazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą? › Re: Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
  • Data: 2013-11-24 23:58:06
    Temat: Re: Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 22:13:09 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
    > Witam
    >

    > Jak z praktyki byście polecali?
    >

    > Blat kuchenny w literę "L", w której wewnętrznym rogu mam wystający
    >
    > komin do połowy blatu.
    >
    > W związku z tym kładąc płytki nad blatem powstaje mi jeden narożnik
    >
    > zewnętrzny.
    >
    > Po jednej stronie tego komina mam zlew, po drugiej płytę więc będzie
    >
    > wędrówka garów itp.
    >
    > Zastanawiam się jak to obrobić ze względu na możliwe uderzenia.
    >
    > Flizować to na 45 stopni czy założyć profil aluminiowy anodowany?
    >

    > --

> [...]

    Widziałem na targach kilka lat temu coś podobnego z profilem aluminiowym. Z tym że
    profil na zagięciu nie był nacinany tylko zaginany bez nacinania. kilka takich rogów
    było. Bardzo dobrze to wyglądało jak nie było szczeliny po cięciu. Firma sprzedawała
    praski do takiego zaginania. Hubka pisze o fajansiarstwie z pkp. Zgadzam się z nim.
    Na paskudny wygląd wpływają różne nacięcia, przerwy, widoczne wkręty. Jak zrobione z
    całości i nie ma łebków śrubek wygląda według mnie bardzo gustownie. Osobiście
    szedłbym w jakiś profil albo kątownik zrobiony ze stali nierdzewnej albo
    kwasoodpornej. można pozaginać metodą wycinania trójkącików, potem pospawać
    zeszlifować do płaszczyzny i wypolerować.