eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domGlazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą? › Re: Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
  • Data: 2013-11-25 00:56:49
    Temat: Re: Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-21 22:13, Irokez pisze:
    > Witam
    >
    > Jak z praktyki byście polecali?
    >
    > Blat kuchenny w literę "L", w której wewnętrznym rogu mam wystający
    > komin do połowy blatu.
    > W związku z tym kładąc płytki nad blatem powstaje mi jeden narożnik
    > zewnętrzny.
    > Po jednej stronie tego komina mam zlew, po drugiej płytę więc będzie
    > wędrówka garów itp.
    > Zastanawiam się jak to obrobić ze względu na możliwe uderzenia.
    > Flizować to na 45 stopni czy założyć profil aluminiowy anodowany?
    >

    > --
> [...]
    szukaj czegoś takiego
    http://kpk24.pl/pl/p/PROFIL-KATOWY-PROSTY-ALUMINIOWY
    -ANODOWANY-SREBRNY-30x30mm/621
    to przykład, w sklepie dla majsterkowiczów dostaniesz w cenie ok 15 zł
    za taki 10*10*1m*2m. Ja mam tej firmy http://www.gah.de i użyłem tego w
    łazience do takich samych narożników jak Ty opisujesz.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.