  • Data: 2009-01-22 07:08:55
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" napisał:
    > Witaj,
    > http://pl.youtube.com/watch?v=KCtdW5wtDYo
    > Tu jest zabudowa wanny prostej.

    Dzięki za link :-)
    Rzeczywiście zabudowa w pokazany sposób jest w miarę prosta...
    U mnie jest nieco inaczej, bo poza częścią, która miałaby być zabudowana w
    analogiczny sposób ("zlicowana" z krawędzią wanny), chciałbym przy dwóch
    ścianach zrobić swego rodzaju "półki" - tzn. powierzchnię między wanną a
    ścianą (szerokości około 10-12 cm) chcę przeznaczyć na różniaste akcesoria
    kąpielowe.
    To tak, jakby na pokazanym linku dłuższa krawędź wanny miałaby być odsunięta
    od wanny o te 10-12 cm, przy czym powstała w ten sposób pozioma powierzchnia
    powinna byc odpowiednio wytrzymała. Obawiam się, że regips może tu nie
    wytrzymać przypadkowego (czy wręcz świadomego) stąpnięcia. Dlatego też
    skłaniam się ku użyciu siakiegoś bloczka. Suporexu.
    Dzięki jeszcze raz.
    Już myślałem, że wątek tak mocno zrobił się offtopiczny, że nie pojawi się
    nic w temacie :)