  • Data: 2010-03-31 14:59:06
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    news:hovmpf$j6r$1@inews.gazeta.pl...
    > W twoim mniemaniu to Ty jesteś cacy i myślisz ? ja uważam że nie ,zwróć
    > uwage ze większość twoich postów jest żle cytowana.

    Tak ostro przyciełes cytat ze nie jestm pewien czy do mnie pisałeś;))
    Nie zauwazyłem jednak aby większośc moich postów była źle cytowana.
    Żauważyłem jednak że źle cytują sie posty pisane z google groups(np posty
    pisana p[rzez Adama Sz)., źle cytuja sie u tez posty pisane przez Krzysiek
    45 itp

    >Proponuje skupić sie na rozwiązywaniu problemów których dotyczy ta grupa bo
    >te są naprawde istotne.

    Prawie zgoda. Jednak to grupa dyskusyjna i czasami podyskutowac na poboczne
    tematy nie zaszkodzi. Nie ma przecież obowiazku czytania wszystkiego.

    Krzysiek