  • Data: 2009-03-08 19:55:09
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gp17br$oi2$1@news.onet.pl...

    > Moga nie znaczy musza
    > zalezy jaki gres i jakie podloze
    >
    > ale generalnie ulozyc to tylko taki powyzej 50 pln a i to nie zawsze da
    > rade skalibrowac
    > generalnie scream ma racje

    Hm. Upatrzylem sbie taki za 30zl. Wiem, sa i po160, a zapewne i drozsze, ale
    mi sie podoba ten za 30zl, jakos kolorystycznie nie widze powalajacych
    roznic. Ukladane ma byc w holu, wiatrolapie i jadalni z kuchnia, razem
    jakies 50m. Mam nie brac bo za 30, czy brac bo mi sie podoba?? Zapewne nie
    bedzie to polska ceramika, a CHRL. Co myslicie??

    Pozdro.. TK