  • Data: 2009-03-09 19:49:14
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:19lzewfonxb72$.1qn5riii29a84$.dlg@40tude.net...

    > Tak wirtualnie to Ci nie powiem, musialbym zobaczyc i wziac taka plytke do
    > ręki :) Ale cena rewelka.

    No wiec bylem dzisiaj przy okazji kuchni, fajna kuchnia, naprawde zaczyna
    bardzo mi sie podobac.
    Zadalem proste pytanie, kto jest producentem tych plytek. Pan mi
    odpowiedzial ze to import z Chin, nie wymienil fabryki bo to pewnie i tak
    nie wazne. Co za roznica czy fabryka nazywa sie Chuo Chujucho, czy Chuju Chu
    Chujacho. Plytki to 50x50 po 30zl. Przy okazji przypomnialo mi sie, ze moja
    serdeleczna kolezanka kladla gres w zeszlym roku placac ok. 60zl/m w jakiejs
    hurtowni miedzy Warszawa a Minskiem Maz, pewnie wiesz. W kazdym razie
    wszystko ogolnie git i od jeszieni zeszlego roku zadnych problemow, rowniez
    przy ukladaniu. Kicha tylko wyszla, bo kilka plytek tak jakby z jednej
    paczki jest troche porysowanych a kafelkarze nie zwrocili na to uwagi, wiec
    zareklamowac sie nie da. Wiec albo porysowali sami, albo ciut slepawi byli.
    Na dzien dzisiejszy w sumie jestem zdecydowany i jutro jade dokladnie
    pomierzyc powierzchnie, a pod koniec tygodnia sfinalizuje sprawe. Szkoda
    tylko ze jeszcze wylewki na dole nie mam bo podlogowka nie skonczona. :-)

    Pozdro.. TK