  • Data: 2009-03-09 20:36:14
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 20:49, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Zadalem proste pytanie, kto jest producentem tych plytek. Pan mi
    > odpowiedzial ze to import z Chin, nie wymienil fabryki bo to pewnie i tak
    > nie wazne. Co za roznica czy fabryka nazywa sie Chuo Chujucho, czy Chuju Chu
    > Chujacho. Plytki to 50x50 po 30zl. Przy okazji przypomnialo mi sie, ze moja
    [...]

    ;-)

    Nie przejmuj sie tym ze to male zolte raczki zrobily - akurat cholera
    fotosik tymczasowo zablokowal fotki ale obserwuj za jakis czas ten
    watek (pierwsza strona, mniejwiecej po srodku):

    http://forum.muratordom.pl/dom-hani-i-roberta-projek
    t-indywidualny,t117688.htm

    Oni maja chinski gres polerowany 60x60 kupiony za jakies smieszne
    pieniadze, w salonie. Akurat to zdjecie jest tymczasowo niedostepne
    ale wyglada naprawde swietnie! Nie zawsze jak widac chinszczyzna jest
    tandetna :) A pozatym polecam wszystkie inne fotki z zewnatrz i
    wewnatrz - dom jest cuuuuudo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.