  • Data: 2009-03-09 22:01:23
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 22:54, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    [...]
    > Robisz biale??

    Nie - dwustronny orzech. Ale doplata 50% jest do kolorow
    niestandardowych (wsjo oprocz orzecha, debu, zlotego debu i paru
    podstawowych kolorow). I to doplata 50% w porownaniu do juz
    dwustronnego podstawowego koloru ;-) Moje okna dwustronny orzech ->
    20k pln, identyczne szare -> 30k pln :-)

    > Pewnie jacys biedni ludzie. :-)

    A wlasnie niektore rozwiazania maja naprawde bardzo tanie (chinski
    gres, made by szklarz kabina w lazience, aluminiowe - wydawaloby sie
    prawie najtansze z mozliwych parapety zewnetrzne, swietne lampy w
    przedpokoju zrobione z plexy i malowanych katownikow aluminiowych i
    pare innych), a wygladaja jak lux towar z najwyzszej polki :-)

    BTW. Dachowke mam identyczna jak oni - Roben antracyt monza plus -> to
    chyba jedna z najtanszych ceramik na dach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.