  • Data: 2010-09-22 02:49:27
    Temat: Re: Gres na linoleum
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Powitanko,
    >
    > Sytuacja jest taka: dom szkieletowy, w lazience na plycie OSB jest
    > przyklejona wykladzina przypominajaca linoleum (tylko ciensza).
    > Probowalem ja zerwac, ale jest bardzo mocno przyklejona. Chcialbym
    > polozyc na podlodze gres. Czy sa jakies rozwiazania pozwalajace na
    > przyklejenie plytek do takiej podlogi? Musze zrywac te cholerna wykladzine?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Poloz na te wykladzine siatke Leduchowskiego, przypnij ja do tego linoleum
    zszywkami i mocno zasmaruj gesta zaprawa cem-piaskowa na cemencie portlandzkim
    (I) z dodatkiem mleczk akrylowego lub jakas dobra gotowa zaprawa firmowa. Po
    dwu dniach mozesz klasc gres.
    Tu w Hameryce slepa podloga to gruba sklejka. U mojego znajomego Chlopcy
    wymieniali plytki i za bardzo nie chcialo im sie zdzierac pozostalosci zaprawy
    po starych, (troche ja tylko zryckali). Polozyli zwykla pape, na nia te
    siatke, ktora przypieli spinaczem co by sie nie ruszala i nie sprezynowala,
    zatarli to gotowa zaprawa z worka i na drugi dzien polozyli duze, pol na pol
    metra plytki. Na trzeci dzien je "zagrautowali" czyli po naszemu zafugowali.
    Z 10 lat temu to bylo i jak dotad nie ma zadnych problemow - wygladaja jakby
    byly polozone wczoraj.
    Pzdr.
    Tornad